کارآفرینی و مدیریت کسب و کار

چگونه با وجود رکود اقتصادی رشد کنیم؟

,
آیا شرکت‌ها می‌توانند در طی بحران اقتصادی قوی‌ تر شوند؟ آن‌ها چه کاری می‌توانند انجام دهند تا بر روی مشکلاتی که رقبای آن‌ها در طی دوران سخت اقتصادی با آن مواجه هستند سرمایه‌گذاری کنند؟ فرض کنید که یک برگه موجودی قوی، بدهی کم و مقدار فراوان …
چگونه اعتماد به نفس بالایی در محیط کار داشته باشیم؟

چگونه اعتماد به نفس بالایی در محیط کار داشته باشیم؟

,
دلایل بسیاری وجود دارد که شما می‌توانید برای افزایش اعتماد به نفس در شغل خود از آنها بهره ببرید و به کارتان اعتماد داشته باشید. شاید در شغلی هستید که نیازمند مهارت‌هایی است که شما فاقد آنها هستید؛ یا از افرادی که در اطراف شما هستند، تجربه کمتری…

راه اندازی کار دامپروری

,
اگر در نظر دارید که از طریق پرورش دام به کسب درآمد برسید مطلب زیر برای شما گردآوری شده است. یکی از مهمترین اهداف کلان توسعه، رشد اقتصادی، ایجاد رفاه اجتماعی و افزایش درآمد سرانه ی مردم و کاهش بیکاری است. با توجه به شرایط، پتانسیل و اهمیتی که روست…
agriculture

فعالیت در زمینه ی کشاورزی

,
چگونه کار کشاورزی را آغاز کنیم؟ کشاورزی شغلی است که امروزه با توجه به افزایش زندگی شهری افراد محدودی که دارای شرایط ویژه ی این کار هستند به این شغل روی می آورند. اگر شما از افرادی هستید که علاقه و شرایط این کار را دارید مطالب زیر می تواند به شما …

چگونه یک مدیر موفق باشیم؟

,
مدیران موفق دارای برخی ویژگی های مشترک هستند که شما می توانید با تمرین مستمر این ویژگی ها به یک مدیر موفق تبدیل شوید. در این مطلب 25 ویژگی که یک مدیر موفق باید به آن ها توجه داشته باشد، بیان شده است؛ اگر در نظر دارید که به عنوان یک مدیر حرفه ای …
موسسه کاریابی

چگونه یک موسسه ی کاریابی تاسیس کنیم؟

,
منظور از موسسه ی کاریابی چیست؟ موسسه ی کاریابی موسسه ای است که توسط افرادی جهت راهنمایی و مشاوره به جویندگان کار و افراد شاغل و شناسایی فرصت های شغلی و معرفی آن به افراد جویای کار میباشد. نکاتی درباره ی موسسه کاریابی فعالیت در مورد کاریابی بد…

راه اندازی کسب و کار طراحی لباس

,
چگونه یک طراح لباس شویم؟ اگر در نظر دارید به عنوان یک طراح در زمینه ی دوخت و طراحی لباس وارد عرصه ی بازار شوید این مطالب را از دست ندهید. آغاز این فعالت نیازمند برخی اقدامات میباشد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد: اولین مرحله برای شروع کار تعیین …

کسب و کارهای کوچک

,
 تعریفی از کسب و کارهای کوچک (SME) کسب و کارهای کوچک و متوسط (small and mediume sized enterprises) در برابر صنایع بزرگ قرار دارد، از جمله ارزش افزوده، نوآوری، اشتغال آفرینی و انعطاف پذیری بیشتر. بنگاه های کوچک و متوسط که به اختصار (SME) نامیده میش…

چگونه برند شخصی خود را ایجاد و تقویت کنیم؟

,
چگونه برند شخصی خود را ایجاد و تقویت کنیم؟ برندسازی شخصی نقشی حیاتی در موفقیت شما ایفا می‌کند. چه شما از آن آگاه باشید یا نه، هر شخصی یک برند یا تصویر شخصی دارد که بر نحوه دید و فکر دیگران نسبت به شخص تاثیر می‌گذارد. به همین دلیل است که…

پنج انتخاب که می‌تواند کسب‌وکار شما را به موفقیت برساند

,
در کسب‌وکار همیشه چندین گزینه‌ برای انتخاب وجود دارد. آیا این کار را انجام دهیم و یا باید آن را انجام دهیم؟ اگر این کار را انجام دهیم، چه تاثیری بر خط زیردستان ما، کارمندان یا مشتریان خواهد داشت؟ اگر رویکردی متفاوت را انتخاب کنیم، چه تاثیری بر شهرت، نام تجاری و یا حسن‌نیت ما خواهد داشت؟ اگر ما در بازار اختلال ایجاد کنیم، تاثیر این کار در طولانی مدت برای کسب‌وکار ما به صورت مثبت خواهد بود یا منفی؟

چگونه بهترین کارآفرینان برای حل مشکلات پیچیده راه حل های ساده ای پیدا می کنند

,
کارآفرینان نسبت به دیگر حلال مشکلات متفاوت هستند. آن‌ها برای پیدا کردن راه‌حل‌های منحصر به فرد که زندگی‌ها و صنایع را متحول می‌کند، مهارت خوبی دارند. برندهایی مانند Uber و Airbnb از جمله مواردی هستند که نشان می دهند، تفکر کارآفرینی چگونه می توا…

سرمایه گذاری و هوش مالی

چگونه وارد بازار بورس شویم؟

,
شروع سرمایه گذاری در بورس اگر علاقمند به سرمایه گذاری در بازار بورس و سهام هستید، مطلب زیر را از دست ندهید: سرمایه گذاری در بورس یکی از راه های افزایش سرمایه است. فعالیت در هر زمینه ای قبل از شروع نیازمند یادگیری مفاهیم و اصطلاحات مرب…

بازاریابی و افزایش فروش

چگونه رضایت مشتری را افزایش دهیم؟

,
شیوه هایی برای افزایش رضایت مشتری امروزه، بازاریابان و صاحبین کسب ‌و کار به طور کلی رضایت مشتری را به عنوان اینکه یک محصول یا خدمت تا چه حدی محبوب خواهد شد و یا اینکه این محصول یا خدمت انتظارات مشتری برآورده خواهد کرد یا خیر، ارزیابی می‌کنند…

چه سوال هایی از مشتری بپرسیم؟

,
بسیاری از فروشندگان تصور می کنند که اگر در طول جلسات فروش یا مذاکره با مشتری فقط به ارائه و تعریف از محصول خود بپردازند، نتیجه خواهند گرفت؛در حالی که روشی منجر به نتیجه بهتر می شود، این است که مشتری را وادار به صحبت کردن کنید؛ در واقع باید …

بازاریابی چریکی چیست؟

,
بازاریابی چریکی بازاریابی چریکی یک استراتژی تبلیغاتی است که بر روی تاکتیک‌های بازاریابی غیر متعارف و کم هزینه متمرکز است؛ این بازاریابی در عین حال بهترین نتیجه را منجر می شود. اصطلاح "گوریلا مارکتینگ" اولین بار توسط جی کنراد لوینسون در سال 1984 در…
adenia.iradenia.ir

7 تکنیک محبوب بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک

,
قبل از اینکه کسب‌وکار شما شروع به بازاریابی یک محصول کند، به ایجاد شخصیت خریدار برای افرادی که می‌خواهید با مواد تبلیغاتی تان ارتباط برقرار کنند، کمک می‌کند. زمانی که مشتری ایده‌آل خود را دارید، تکنیک‌های زیادی برای انتخاب خواهید داشت. اغلب ای…

قوانین طلایی در فروش حرفه ای

,
قانون طلایی: چگونه همانند یک فروشنده حرفه‌ای، محصولات خود را به فروش برسانیم برای بهبود عملکرد فروش خود و تبدیل شدن به یک متخصص فروش، تفکر قانون طلایی را اتخاذ کنید. قانون طلایی می‌گوید: "با دیگران چنان رفتار کن که دوست داری با تو رفتار شود."…

۸ استراتژی برای افزایش وفاداری مشتریان

,
چگونه وفاداری مشتری را افزایش دهیم؟ تسلط بر خواسته مشتریان و افزایش وفاداری مشتری جز مهمی از موفقیت کسب‌وکار محسوب می‌شود . این مورد، همان عاملی است که قدرت تبدیل خریداران یک کالا به مشتریان دائمی را دارد. تنها مشکل این است که هیچ راه ساده­ ای …
© تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ میباشد. ۱۳۹۷